Kas peab olema registreerunud kasutaja, et e-poest osta? Kas saab siis soodustust?
Ostu sooritamiseks ei pea registreerima, kuid registreerunud kasutaja saab kasutada internetikaupluse "Minu Konto" hüvesid.
Minu konto on mugav keskkond, mis koondab kokku kõik internetikaupluses tehtud toimingud.
Kuidas kauba eest tasuda saab?
Kauba eest saab tasuda endale mugavaimal viisil, kas siis arve, pangalingi või järelmaksuga. Järelmaksuga tasumise kohta saab lähemalt lugeda siit.
Kuidas teada, et kaup on tellitud ja tellimust käsitletakse?
Saadame Teie e-mailile automaatse kinnituse kohe, kui oleme tellimuse kätte saanud. Tellimusega seotud uuendustest anname teada e-maili teel ning vajadusel võtame ühendust ka telefoni kaudu.
Kas tellimust on võimalik vormistada ka telefoni teel?
Tellimusi saab vormistada ainult läbi meie kodulehe või siis e-maili teel ettemaksu arve alusel.
Sain tellimuse kohta arve, aga soovin andmeid muuta. Kuidas seda teha ja milliseid andmeid saab muuta?
Andmete muutmiseks arvel võtke meiega ühendust e-maili teel info@techmarket.ee. Lisadesse palun märkida oma tellimuse number ja soovitud muudatused.
Kauba tarne ja tagastused
Kuidas veebilehelt tellitud kaupa kätte saada?
Tellitud kaubale saab ise järgi tulla, kas siis kohapeale Baumarket OÜ kontorisse või koostööpartnerite väljastuspunktidesse/ladudesse. Täpsemad juhised saadetakse klienditoe poolt peale tellimuse kinnitust.
Lisaks on võimalus kaubad kätte saada ka lähimast pakiautomaadist või kulleriga. Loe täpsemalt siit.